Sinds 2002 is Gwyn van der Giessen actief als trainer sociale managementvaardigheden, intervisies en bestuderen van besturen en governance codes.

Wat zijn reviews in de loop van de tijd?

Reviews 2022

Deelnemer 1 intervisie advocaten familierecht/mediators online ‘deze intervisie is 100% beter dan ik eerder heb meegemaakt, iedereen kwam aan bod en het ging om het oplossen van de zaak en bij deze persoon”

Deelnemer 2 intervisie advocaten familierecht/mediators online ‘personen kwamen allemaal gelijkwaardig aan bod. Energie was goed, tot het einde’

In 2022 is een belangrijk review van en deelneemster intervisie thema ‘dood en verlies’

Het thema was best uitdagend. Maar het blijkt dat intervisie ook voor dit thema zeer geschikt is.

Review deelnemer intervisie thema ‘dood en verlies’ november 2022

‘Indeed Gwyn. Jouw rol als intervisor heb je fantastisch ingevuld. Je liet ons de juiste dingen doen op het juiste moment. Je luisterde heel precies en wist ons te triggeren de juiste vragen te stellen. En wanneer dat niet ging hielp je ons dit om te zetten van een gesloten naar open vraag. Je wist uit de juiste handvatten, om er iets mee te doen naar boven te halen. 

Na afloop wilden wij nog een sessie Intervisie van jou. 

Intervisor is een vak. Jij verstaat de kunst om dit vak nog mooier te maken. ‘

Reviews 2021

Zie google buurtbemiddeling, moeders, advocaten, taalmentoren, bni-leden betaald

Buurtbemiddelaar ‘naast vrijwilliger buurtbemiddelaar werk ik ook in een bedrijf waar intervisie zou moeten bloeien. Maar mijn managers lukt het niet om het op gang te krijgen en de sessies zijn vervelend. Bij Gwyn zijn de sessies boeiend, levendig en verdiepend. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt’

Docent / trainer: ‘Gwyn houdt de rode draad goed in de gaten. Ik leer ook open houding te hebben en zal vanaf nu veel meer open vragen inzetten in mijn gesprekken met anderen.’

Reviews 2020

Zie google buurtbemiddeling/taalmentoren vrijwillig

Reviews 2002-2018

Zie google docenten/studenten

Reviews 2010

Movares: ‘De pro-actieve houding van medewerkers na de vier sessies van een half uur voor de vergadering, zorgde ervoor dat onderling besluiten werden genomen. Deze intervisiesessies hebben TONNEN bespaard voor deze afdeling bij verandering van aanbodgericht werken naar vraaggericht werken’ aldus HR-manager MOVARES